sobota, 30 października 2010

Ja jeszcze będę szczęśliwa .

   Długo zastanawiałam  się jaki dać pierwszy wpis I uznałam że najlepiej zacząć od szczęścia , które każdego dnia powinno Nam towarzyszyć na każdym kroku . A więc Tego życzę Każdemu , kto tutaj mnie odwiedza .


 


Ja jeszcze będę szczęśliwa .
 

Śmiało przez życie iść ,
za siebie nie patrzeć
wiedzieć czego się chce
i zostać gdzieś na zawsze .

Nie narzekać ,
nikomu się nie skarżyć ,
o swoje dbać szczęście ,
o swoją miłość codziennie walczyć .

Nie pozwolę nikomu !
włazić w me życie z butami ,
Ja jestem SILNA !
mam siłę walczyć z Wami .

Co w nocy mi się śni ,
to moja sprawa ,
nie muszę nic mówić ,
nie muszę Wam się ze snów spowiadać .

Gdzieś w świecie jest moje miejsce ,
szukam go wytrwale
o porażkach nie mówię nic ,
nie skarżę się Wam wcale .

Co z tego że błędy popełniam ,
co Was to obchodzi ,
muszę radzić sama sobie ,
dźwigać mój bagaż w każdej godzinie i dobie .

I zdając sobie sprawę ,
że życie to dłuższa chwila ,
muszę Wam głośno powiedzieć ,
że JA Jeszcze Będę Szczęśliwa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz