czwartek, 22 sierpnia 2013

Osieczna -Platforma widokowa "Jagoda" (wielkopolskie).

 "Jagoda".
Platforma widokowa "Jagoda" znajduje się w lesie między Osieczna a Łoniewem, znajduje się w najwyższym punkcie leśnictwa Kąkolewo. Z ulicy można dojechać leśnym duktem do parkingu, a dalej pieszo - obok barierki, a dalej drogą wyznaczoną przez strzałki. Z najwyższego "balkonu" możemy podziwiać wspaniały krajobraz lasów i jeziora Łoniewskiego oraz panoramę miasta Osieczna. Wstęp na "Jagodę" jest bezpłatny,
A oto "Jagoda" w pełnej okazałości.
Widok z najwyższego "balkonu".





 

7 komentarzy:

  1. Myślałem, że troszkę wyższa ta Jagoda, ale i tak, ze się nie bałaś na tę wieżę wejść? Drzewo szybko gnije :)
    Szkoda, ze drzewa TROCHĘ przysłaniają piękny krajobraz. Wieża widokowa mogłaby być wyższa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są tam schody które prowadzą na 4 balkony. ;-)
    Wyższa by mogła być (jak dla mnie) ale zapewne było by ryzyko, że wiatr ją przewróci. Nie bałam się - ale na ostatnim balkonie podczas wiatru lekko kołysze. ;-)Warto wziąć ze sobą lornetkę.
    Z Pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Albo teleobiektyw :)
      Czemu taki zastój na blogu? Wrzuć coś nowego!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Masz rację, czas na nowe posty. :)
      Z Pozdrowieniami. :)

      Usuń
  3. byłam w ostatnią niedzielę- cudowny widok - miałam lornetkę - WARTO wspiąć się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miejsce i ładny widok. Na jesień musi tam być przepięknie i kolorowo.
      Z Pozdrowieniami. :)

      Usuń
  4. Jakby co to "moje" platformy opisano w dwóch miejscach tutej:
    http://www.obserwatortorunski.pl/2013/05/widziaem-bobra-cien-1224.html
    http://www.obserwatortorunski.pl/2013/08/impresje-biaowieskie-1308.html

    OdpowiedzUsuń