wtorek, 23 stycznia 2018

Wspomnienia o Mojej Babci.

Dziadków niestety nie pamiętam, ale pamiętam doskonale moją Babcię - Uwielbiała zwiedzać, kochała góry, to z Nią miałam najpiękniejsze wakacje, wspaniałe dzieciństwo o smaku placka drożdżowego z kruszynką, truskawek ze śmietana i naleśników z serem, to Ona zaszczepiła we mnie miłość do gotowania, to z Nią zwiedziłam bardzo dużo zakątków Polski, pałace i dwory nie były mi obce (podobnie jak inne zabytki i muzea napotkane na drodze) to właśnie Babcia zabrała mnie pierwszy raz w góry, a w drodze opowiadała mi o nich jakie to one są majestatyczne,opowiadała tak pięknie niczym Pan Bogusław Kaczyński o najpiękniejszej operze. Miała Babcia rację, góry są niesamowite, miłość do Nich i folkloru pozostała do dnia dzisiejszego, podobnie jak moje wspomnienia związane z najukochańszą Babcią.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz