piątek, 17 czerwca 2011

Moja pierwsza ikona.

        Ikona - czyli obraz sakralny. Ikona powinna być pisana ( bo ikony się pisze, nie maluje) na desce.
Moja pierwsza ikona powstała na małym płótnie - nie ukrywam, że troszeczkę z pomocą kolegi (nadal mam problemy z malowaniem twarzy). No i nie wiem czy przypadkiem tego "złotego" nie jest za mało. W każdym razie moja pierwsza ikona powstała, co z tego, że nie na desce, że może nie jest taka "och, ach", ale jest moja i z tego bardzo się cieszę. Już nawet znalazłam dla niej miejsce.

4 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem po prostu

    Jakbym się miała do czegoś przyczepić ...nie powinnam wiem-ale górę bierze mój wredny charakter :)

    Ręki Jezusa mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Rączka Jezusa schowana jest w dłoni Marii.
    Wiem, że odrobinę dziwnie wygląda, ale gdy zaczęłam poprawiać, to było tylko gorzej ... może jak odpocznę od tej ikony, zrobię poprawkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję.
    Również pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń